Az arculatod a kirakatod!

shop window

Bejegyzés dátuma: 2022.10.03.


A márkáddal való első találkozás meghatározó élmény. A látogató azonnal véleményt alkot az arculat alapján. Amikor először meglátják a logódat, weboldaladat, közösségi felületeidet, és azonnal lenyűgözi őket amit látnak, akkor ezt gondolhatják: „Huh, ez nagyon szép! Álljunk csak meg! Mit lehet itt kapni?” Ha pedig célzottan keresnek valamit, akkor valami ilyesmit szeretnénk kiváltani belőlük: „Ez az! Ezt kerestem eddig!”


1. Képzeld el egy pillanatra, hogy az utcán sétálsz, és nézegeted a kirakatokat!

Gondolj bele, hogy mi alapján állsz meg egy kirakat előtt? Honnan tudod, hogy mit lehet ott kapni? Mi utal arra, hogy ez egy olcsó, drága vagy luxus üzlet? Mikor döntesz úgy, hogy bemész és körülnézel? Mi győz meg arról, hogy vásárolj is? Végül gondolj bele, mi ösztönöz arra, hogy újra visszajöjj?

A szép kirakat az, ami először is odavonzza a figyelmet, majd vágyat kelt. A berendezés úgy van kialakítva, hogy a termékekkel azonnal találkozz, így rögtön azonosítható, hogy mit árulnak. A stílus és a minőség árulkodik az árfekvésről. Ha minden aspektusból megvizsgáltad, és meggyőzőnek tartod a helyet, akkor vásárolsz is. Végül az élmény miatt (pl. kedves kiszolgálás, törzsvásárlói kedvezmények, kuponok, kellemes légkör, tisztaság stb.) újra ellátogatsz.

2. Képzeld el, hogy ennek az üzletnek te vagy a tulajdonosa!

Ugye, hogy ezekre a fenti tényezőkre extrán odafigyelnél, hogy minél több fizetőképes vásárlód legyen? De nem is kell nagyon képzelődni, hiszen gondolj most csak a saját vállalkozásodra! Ha nem fizikai üzleted van, akkor is ugyan ezekre a dolgokra kell figyelned! Az online megjelenésed során ugyan így történik a folyamat. Nézd csak!

3. A látogatódból így lesz vásárló:

 

  •  A kirakatod=Az arculatod. Az egyedi logód, a szép, igényes social posztok, valamint a jól használható és lenyűgözően szép weboldalad egy pozitív benyomást kelt benne, ami alapján kialakul egy kezdeti bizalom és a vágy, hogy veled dolgozzon/tőled vásároljon.
  • A stílusos és minőségi felületek pedig árulkodnak arról, hogy milyen minőségű munkát várhatnak tőled. Ha igényes, jó fizető célközönséget szeretnél vonzani, akkor fontos, hogy a felületeid is nívósak legyenek. Egy olcsó hatású arculat nem fogja bevonzani a tehetős vásárlókat.
  • A szépség persze nem minden! A meggyőző kommunikáció nagyon fontos! A posztjaidnak hasznos tartalma kell, hogy legyen.  A weboldaladon világosan és könnyen érthetően kell szövegezni. A landing oldalaidon pedig kulcsfontosságú az igényes, jól felépített sales szöveg.
  • És ha már sales, akkor nem mindegy, hogy mennyie meggyőző a kommunikációd és a design együtt. Mennyire van összhangban a márkád üzenete az arculatoddal, a célközönséged vágyaival, a misszióddal. Egyszóval mennyire stabil az üzeleti stratégiád. Ha mindez rendben van, akkor ez a vásárlások számán is meglátszik.
  • Végül (amit sokan kihagynak) az exkluzív ügyfélélmény kialakítása következik. Ha a vásárló úgy érzi, hogy ő fontos, akkor szívesebben jön vissza legközelebb is. Ezt különböző elégedettség növelő módszerekkel érheted el. (Utánkövetés, kedvezmények, különleges bánásmód, figyelmesség, bónuszok. stb.)

 

4. Ezeket gondold végig! Mit szeretnél a saját márkád kapcsán?

Hányan álljanak meg az „üzleted” előtt? Olyan felületeid legyenek, amikre sokan felkapják a fejüket?

Pontosan kik álljanak meg? Azok az ügyfelek, akik mindig kedvezményesen szeretnek vásárolni? Vagy azok, akik a minőséget és a luxustermékeket keresik?

Mit gondoljanak az „üzletedről”? Mi legyen az első benyomás, amit kelt bennük, ha találkoznak egy posztoddal, a logóddal, vagy a weboldaladdal?

Mit gondolsz, összességében meg tudod őket győzni, hogy ne csak nézelődjenek, hanem vásároljanak is valamit? Mit teszel azért, hogy rendszeresen visszatérő vásárlók legyenek?

 

5. Ezek közül nem stimmel minden? Hogyan lehet ezen javítani?

Ha úgy érzed, hogy a márkád arculata nem megfelelően képvisel, azaz nem állnak meg elegen a „kirakatod” előtt. Vagy nem a megfelelő látogatók térnek be hozzád, akkor itt az idő, hogy a márkádat egy magasabb szinte pozícionáld!

A márkád magasabb színvonalra emelése egy összetett folyamat. Kezdd el egy egyszerű lépséssel még ma úgy, hogy az semmibe sem kerül!

 

 

Töltsd le az „Így emeld a márkád magasabb színvonalra!” e-bookom + a hozzá tartozó munkafüzetet!
Ebben 6 lépésben mutatom meg Neked, hogy mit tehetsz azért, hogy feljebb lépj.
Plusz 6 konkrét designer tippet is találsz benne, amiket azonnal alkalmazhatsz.

 

 

„Gyönyörű a design, könnyen átlátható. Az e-bookban rengeteg hasznos információ van, röviden, tömören, átlátható módon megfogalmazva. Az olvasó azt érezheti a végére érve, hogy egy személyes konzultáción vett részt Dórinál, és tudja mik azok a pontok, amiben fejlődni kell a vállalkozásnak.”  /Burai Brigitta- Brigi Styling/

 

LETÖLTÖM AZ IGYENES E-BOOKOT 

 

Ez is érdekelhet: 4 tipp a prémium hatásért a weboldaladon



Dolgozzunk együtt!

Minden projekt egyedi. Mindig mások az elképzelések, a körülmények és célok. Ezért kérlek vedd fel velem a kapcsolatot ahhoz, hogy a te igényeidet leginkább kiszolgáló ajánlatot adhassam!

24 órán belül válaszolok!

Ajánlatkérés
ajánlatkérés